Regulamin serwisu

Oddanie repliki serwisantowi

1. Replikę należy dostarczyć pod wskazany w kontakcie adres Stokrotki 16A Łódź
2. Replikę można oddać wręczając ją osobiście w wskazanym dniu:
Piątek od godz. 18 do godz. 23
Sobota od godz. 8 do godz. 23
Niedziela od godz. 8 do godz. 18
Należy pamiętać że serwisant to też człowiek i może mieć jakieś plany w weekend,
Stara się on dostosowywać je tak aby klient mógł spokojnie oddać/odebrać replikę w pasującym mu terminie.
Klient może też wysłać replikę kurierem, replika wraca do klienta sposobem jaki wybierze klient
(patrz dział "Oddanie repliki do właściciela").
3. Jeśli replika spełnia wymiary lub zostanie rozdzielona (Upper/Lower w przypadku karabinków typu AR15) i dobrze zabezpieczona
może zostać wysłana do paczkomatu InPost znajdującego się pod Adresem Łagiewnicka 215A
4. Klient jest zobowiązany opłacić przesyłkę.
5. Klient jest świadomy że w trakcie rozbierania/składania repliki ASG wszelkie
śruby/piny są narażone na zużycie/zarysowanie i serwis nie bierze za nie odpowiedzialności.
6. Jeśli klient nie wskaże/poinformuje serwisanta o danej usterce
która w trakcie nie zostanie wykryta i naprawiona, nie podlega ona gwarancji.
7. Jeśli replika była wcześniej u innego serwisanta
klient jest zobowiązany poinformować o tym serwis.
Ułatwi i umili to pracę.

Serwis i Zapłata

1. Klient wybierając zestaw usług jest świadomy jego ceny i zobowiązuje się do wykonania zapłaty po wykonanym serwisie.
Jeśli klient nie wybierze zestawu usług np.: "Rozbieranie całej repliki", serwisant na podstawie wykonanej pracy ustala do którego przedziału usług to należy.
2. Jeśli klient w trakcie wykonywania usługi np.:"HopUp "zdecyduje się
na serwis/tuning Gearboxa będzie to równo znaczne z przejściem na usługę "Rozbieranie całej repliki"
Cena się NIE sumuję (80zł+200zł) tylko przechodzi na cenę danej usługi (z 80zł na 200zł)
Należy pamiętać że usługa "Przegląd" nie jest usługą serwisu ani tuningu i w jej przypadku cena się sumuje np.: Przegląd 30zł+ HopUp 50zł
3. Klient jest świadomy tego że w trakcie serwisu może okazać się potrzeba wymiany części które trzeba będzie zakupić.
W takim wypadku serwisant posiada części wszelkiej maści,
jeśli okaże się że wymagana część znajduje się na stanie serwisu klient zostanie o tym poinformowany.
4. Czas serwisu jest zależny od czasu dostarczenia wymaganych części do serwisu oraz miejsca w kolejce,
klient jest świadomy tego że w serwisie mogą być tez inne repliki. Czas oczekiwania na części
nie jest brany pod uwagę w przewidywanym czasie oczekiwania na replikę.
Klient zostaje poinformowany o przewidywanym czasie oczekiwania na wykonanie serwisu
jednak nie powinien on przekraczać mieisąca, przy typowej ilości zamówień
w serwisie, dostarczeniu części w najszybszym czasie i etc.
5. Klient posiadając analizę naprawy/zmiany części jest świadomy tego,
iż może wystąpić potrzeba kupna innych/dodatkowych części niż zakładano.
Części to nie klocki LEGO, nie każdy pasuje idealnie do każdego.
Serwis zaleca oddanie repliki posiadając zapas pieniędzy na części.
6. Jeśli klient zdecyduje się na części od serwisu
musi za nie zapłacić z góry w trakcie lub przed montażem. 7. Serwis nie posiada możliwości targowania ceny za części bądź usługę.

Oddanie repliki do właściciela

1. Serwisant zobowiązany jest do oddania repliki klientowi po otrzymaniu zapłaty,
2. Klient nie ma możliwości odebrania repliki przed opłaceniem serwisu.
3. Replikę można odebrać osobiście po ówczesnym umówieniu się w dniach: (patrz punkt 2 dział "Oddanie repliki serwisantowi")
4. Jeśli klient zdecyduje się na odbiór repliki poprzez wysyłkę jej pod adres zamieszkania
serwisant wykonuje zdjęcia repliki i przesyła je na adres e-mail klienta,
za wszelkie uszkodzenia w trakcie podróży repliki do klienta serwis nie odpowiada.
5. Wraz z dniem oddania repliki zaczyna się okres gwarancyjny

Gwarancja na części

1. Serwis nie daje gwarancji w każdym wypadku na wymieniane lub przerabiane części
Gwarancja obejmuje części jeżeli ich uszkodzenie występuje na wskutek złego złożenia repliki.
2. Klient ma świadomość że części słabej jakości mogą się uszkodzić
na wskutek np: Zbyt mocnej sprężyny lub zbyt szybkiego działania repliki i w tym wypadu gwarancja części nie obejmuje.
Jeżeli serwisant jest świadomy tego że np.: Tłok bez metalowej szczęki nie lubi współpracować przy wysokich RPSach,
poinformuje o tym klienta.
3. Klient ma świadomość że przerabianie części np: Zębatki Tłokowej na tuning Short Stroke wiąże się z jej trwałą zmianą,
jeżeli klient zmieni zdanie a przeróbka zostanie wykonana, serwis nie ponosi kosztów kupna nowej zębatki.

Gwarancja na usługę

1. Po otrzymaniu repliki, klient ma 2 tygodnie gwarancji.
Jeśli w okresie tego czasu replika przestanie działać poprawnie Serwisant zobowiązany jest
do jej naprawy bez dodatkowych opłat.
2. Gwarancję obejmują tylko miejsca repliki w których serwisant pracował
(Jeśli celem serwisu było rozbieranie Gearbox,u, a problem w okresie gwarancji pojawi się w komorze HopUp, Gwarancja tego nie obejmuje)
3. Jeżeli w okresie gwarancyjnym ktoś Grzebał* w replice automatycznie skutkuje to anulowaniem gwarancji.
Serwisant stosuje plombę, jeśli ona zniknie/będzie nalepiona w innym miejscu
będzie to dowód na czyjąś ingerencje.
Serwis nie przyjmuje argumentów w stylu:
Ale tylko coś sprawdzałem/Musiałem to zrobić/Plomba sama się odkleiła.
4. Jeżeli klient jest świadomy że w przeciągu najbliższych 2 tygodni
nie będzie mógł sprawdzić repliki (Wyjazd, zapchany kalendarz i tp)
ma o tym poinformować serwisanta, umożliwi to przedłużenie okresu gwarancji.
5. Nie poinformowanie o potrzebie dłuższego czasu gwarancyjnego
oznacza jego nie potrzebowanie, serwis nie przyjmuje po gwarancji wymówek
"Nie mogłem wtedy, a teraz coś mi się nie podoba"

Zniżki, promocje i Ulgi

1. W serwisie wyróżniane są 3 typy benefitów zmieniających cene usługi. Są to:
- Zniżka przyjacielska, dla znajomych serwisanta, uczestników jego teamu i tp.
- Ulga stałego klienta, czyli osoby która była w serwisie więcej jak 3 razy
- Promocja z newslettera.
2. Na ten moment
istnieje możliwość zniżki z newslettera.
Warunki zniżki są podawane w mailu, napisz do serwisanta i dopytaj, czy się łapiesz!
3. Serwis wyznaje złota zasadę:
"Kochajmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi"

Jeśli któryś punkt regulaminu jest nie zrozumiały zalecam kontakt z serwisem przez e-mail.
Oddanie repliki do serwisu oznacza zapoznanie się i akceptacje regulaminu.
Nie zapoznanie się z regulaminem jest stratą klienta.